Ми використовуємо файли cookie, щоб зробити використання нашого сайту зручнішим. Детальніше
Графік роботи: | Телефони: | |
Пн - Пт: Субота: Неділя: | 08.00 - 16.00 08.00 - 15.00 вихідний | (050) 347-88-62 (063) 733-87-15 (098) 801-55-16 |
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», покупець може протягом 14 днів з моменту отримання замовлення повернути товар, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
1.1. Продавець зобов’язується передати Покупцю замовлений ним Товар належної якості, придатний для використання з тією метою, з якою такий Товар звичайно використовується.
1.2. Якість Товару повинна відповідати вимогам, встановленим для такої категорії Товарів у відповідних нормативно-правових актах і нормативних документах.
1.3. Продавець забезпечує належне використання Покупцем придбаного ним Товару протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами та Гарантійними зобов’язаннями, що містяться в цьому Положенні.
1.4 Гарантійний строк починає свій перебіг починаючи від дати вручення (передання) замовленого Товару Покупцю/Отримувачу Товару.
1.5. Гарантійний строк та гарантійні умови на товар визнано на сайті Продавця в розділі «Публічна оферта».
1.6. При обміні Покупцем Товару належної якості чи обміні (заміні) Покупцем Товару з істотними недоліками його гарантійний строк обчислюється заново від дня обміну Товару належної якості чи від дня обміну (заміни) Товару з істотними недоліками.
1.7. Гарантійний строк збільшується на термін здійснення Продавцем безоплатного усунення недоліків Товару. Зазначений термін обчислюється від дня, коли Покупець передав Продавцю Товар для усунення його недоліків.
1.8. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного Товару Покупець має право вимагати:
1.9. У разі пред’явлення Покупцем вимоги про безоплатне усунення недоліків Товару, такі недоліки повинні бути усунуті Продавцем протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати надходження цього Товару з недоліками до Продавця або в інший строк за взаємною згодою Продавця та Покупця.
1.10. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків придбаного Товару, Покупець має право на власний вибір пред’явити Продавцю одну з вимог, передбачених п. 1.8. цього Положення, а в разі її невиконання — заявити іншу вимогу, що також міститься в переліку п. 1.8. цього Положення.
1.11. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків Товару (згідно із визначенням цього терміну в Законі України «Про захист прав споживачів»), які виникли з вини Продавця, підтвердженим за необхідності висновком експертизи, Покупець має право за своїм вибором:
1.12. Передбачені п. 1.8. та п. 1.11. цього Положення вимоги розглядаються Продавцем за умови пред’явлення Покупцем Акта про виявлення недоліків підписаного Покупцем та особою, що здійснила доставку Товару, заяви встановленного зразка, яка містить усі необхідні реквізити, фото або відео недоліків Товару з датою на яку були виявлені недоліки, а також відповідного розрахункового документа встановленої форми (товарний, фіскальний чек тощо) з відміткою про дату продажу (дату передання) Товару.
1.13. Передбачені п. 1.8. та п. 1.11. цього Положення вимоги Покупця не підлягають задоволенню, якщо Продавець доведе, що недоліки Товару виникли внаслідок порушення Покупцем правил користування Товаром або умов його зберігання.
2.1. При отриманні Товарів від кур’єра Компанії-перевізника або Продавця, Покупець або Отримувач Товару зобов’язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноти його комплектності.
2.2. У випадку наявності недоліків, Покупець або Отримувач Товару зобов’язаний зафіксувати його у складеному Акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем та особою, що здійснила доставку Товару. Недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото – або відео зйомки. Після підписання Акту про виявлені недоліки, Товари повертаються особі, що здійснила доставку Замовлення.
2.3. Повернення Товару здійснюється на підставі Закону України «Про захист прав споживачів» №1023-ХІІ від 12.05.1991 року (із змінами та доповненнями).
2.4. Покупець має право протягом строку, встановленого чинним законодавством України, обміняти або повернути Товар належної якості, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін або повернення Товару належної якості можливе протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання Товару виключно за умови, якщо товар не був у вживанні, зберіг товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також супроводжується розрахунковими документами, виданими разом з Товаром при його покупці.
2.5. Повернення Товару повинно відбуватися Покупцем в оригінальній упаковці, в якій він отримав цей Товар.
2.6. Повернення Товару, а також повернення коштів здійснюється відповідно до порядку і строків, визначених чинним законодавством України, цим Положенням та інформацією щодо порядку повернення товару, зазначеною на Сайті Інтернет-магазину Продавця.
2.7. Повернення Товару належної якості, доставка якого була здійснена Компаніями-перевізниками здійснюється за рахунок Покупця.
2.8. Перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню, затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».
2.9. Повернення грошових коштів за Товар здійснюється Продавцем тим способом, який був застосований Покупцем при його оплаті. Покупець при поверненні Товару заповнює Заяву на повернення, форма якої надсилається Продавцем за запитом.
2.10. Залежно від способу, яким було оплачене Замовлення, доступні наступні варіанти повернення грошових коштів:
2.11. Якщо на момент звернення Покупця до Продавця із вимогою про обмін Товару належної якості на інший аналогічний Товар, необхідного Покупцю для обміну Товару не виявиться у продажу в Інтернет-магазині, Покупець має право:
2.12. У разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини виробника Товару, Покупець в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право за своїм вибором вимагати від Продавця:
2.13. Вимоги Покупця не підлягають задоволенню, якщо Продавець на підставі експертного висновку доведе, що дефекти Товару виникли в результаті порушення Покупцем правил використання Товару, або умов його зберігання, або умов повернення.
2.14. Продавець повертає Покупцю вартість повернутого Товару не пізніше ніж через 7 (сім) банківських днів з дня отримання Продавцем письмової заяви Покупця з усіма супутніми документами повернутого Товару у тому числі розрахунковими документами (товарний чек, фіскальний чек) та ін. згідно п. 1.12. даного Положення, за умови заповнення повних і коректних даних. Строк повернення коштів по проблемним (спірним) поверненням (невідповідність замовленого на Сайті, пошкодження, неналежна якість, тощо) може відрізнятися від зазначеного вище (на строк з’ясування Продавцем причин пошкодження, підтвердження невідповідності, тощо).